Šampón proti lupům HairX – kosmetika Oriflame cz

Velmi účinný šampón s komplexem ClariZinc bojuje proti příčinám podráždění a loupání pokožky a zároveň ji zklidňuje. Bojuje proti lupům, vyživuje vlasy a dodává jim zdravý lesk. 250 ml

Já jsem nadšená. Lupy mě trápí zhruba od 13 let a to v extrémní formě, po vyzkoušení X šamponů, jsem už nevěřila, že najdu nějaký, který mi ještě pomůže… používám ho v kombinaci s kůrou proti lupům.

Kód:15582

Šampón proti lupům HairX

 

 

Šampón proti lupům HairX


Napsat komentář

