Abrazivní gel Milk & Honey Gold – Oriflame kosmetika

Odumøelé kožní buòky hravì odstraní bohatý abrazivní pøípravek. Výtažky z bio mléka a medu zjemní a zvláèní pokožku a pomohou vám opravdu si sprchování vychutnat. 200 ml

Mùj první abrazivní krém. Ani jsem poøádnì nepochopila, proè jsem si koupila. Použila jsem ho až nedávno a musela jsem se poté poøád hladit🙂 takhle hebkou pokožku jsem dlouho nemìla, budu i nadále používat!

Kód:17556 Abrazivní gel Milk & Honey Gold

 

 

Abrazivní gel Milk & Honey Gold


Napsat komentář

